Waah?

2010-01-07
Min lillebror har fyllt 16 år.

Det är helt jäkla otroligt, pardon my french. Mina bröder kommer i mina ögon för alltid och alltid att vara för små för allting de vill ta sig för. Jag menar, han ska börja övningsköra! Det är han alldeles för liten för. Min andra bror fyller 15 i år. Åldersskillnaderna blir mindre och mindre märkbara ju äldre vi blir. Snart kommer det bara att vara en siffra på ett papper. Helt otroligt. Mina små söta, men ack så vilda bröder. Men å andra sidan så ska jag föreställa snudd på vuxen, antar att det också är svårt att föreställa sig hehe.

Nej, ju mer jag skriver desto mer sitter jag och tänker tillbaka på den där eviga tiden när man var liten och vi alla tre gick hos dagmamma tillsammans. De åldrarna har liksom etsat sig fast.

Nostalgisk kan man bli, och jag är en sådan människa som har väldigt lätt för det, så jag hade tänkt prata om något helt annat en stund. Eller prata och prata, men you get the point. Idag är det hardcore pluggande (!) som gäller. Måste måste måste bli klar även om det känns som ett helt omöjligt projekt at the moment. Önska mig lycka till.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild