*peta*

2010-01-02
Jag skriver det här inlägget av två anledningar, eller huvudsakligen av dessa två anledningar iallafall: 1. Jag vill att mitt arkiv ska sträcka sig från 2008 till 2010. Makes me look cool. Den andra anledningen skulle väl vara för att peta folk i ögat litegrann - jaa, så gott det går iallafall. Om jag inte skriver någonting i min blogg så är det med största sannolikhet för att jag inte känner för det och inte för att jag glömmer bort det. Så, om jag inte skriver någonting.. bli inte jobbiga och säg att jag borde göra det. Om ni vill veta vad som händer i mitt liv kan ni ju alltid ringa.

Så vi uppdaterar:

God Jul
Julen firades i vanlig ordning hemma hos mig med släkten och Simon kom såklart på kvällen. Det var supertrevligt, men tyvärr var inte kusinerna där eftersom att de bara kommer vartannat år. Käzz tradition. Mycket god julmat och fina julklappar senare var julen helt plötsligt över o.o Jag funderar på att slå mitt gamla rekord och låta ljusstaken i mitt fönster stå kvar till maj. Plockade ner den i april förra året - got struck by the lazies.

Göteborg
I mellandagarna bar det av till Göteborg av den anledning att mina bröder spelar handboll - alldeles för mycket handboll enligt mig men min åsikt räknades inte riktigt. Det var tur att jag följde med iallafall. Bodde på Scandic, slapp kolla på eländet.. eh, jag menar matcherna, och fick lite shopping avklarad där uppe också. Nordstan var helt okej måste jag säga. Too bad att inte min lilla Anna var hemma :( Vad gjorde du i Halmstad precis !? Dammit.

Gott Nytt År
Inledde det nya decenniet hemma i gott sällskap av släkt och vänner (låter helt församlings-igt). Hade riktigt roligt och det blev en hel del Buzz-spelande också måste jag säga. Jag var rätt kass dock, men det hindrade mig inte. Har äntligen hittat någon som kan äga min yngste lillebror på Guitar Hero - han har varit lagom odräglig fram tills dess men jag tycker såklart om det.. eh, honom!, ändå.

Idag - 2/1 2010
Idag tog jag tåget ner till Malmö med en kompis för att jag hade som serious balklänningsprovning att göra. Hade ett helvete med att hitta butiken men väl där hittade jag en helt urtjusig klänning. Den var inte anledningen till att jag åkt dit (hade en annan klänning in mind först) men jag fastnade för den. Kände mig som en prinsessa! Förhoppningsvis var jag inte förblindad på grund utav de dåliga lysrören i butiken... den ser nog lika bra ut sen när jag väl får den - i rätt mått. Fick nämligen prova en klänning sydd för någon som var extremt lång och smal. Jag nådde bara upp till smal-kriteriet så jag hade lite längd som var ivägen där, ja. Ser verkligen fram emot balen nu! Do come fast.

Och när jag ändå skriver på engelska ... svengelska, blir jag smärtsamt påmind om den där jääkla boken i engelskan som måste läsas. Har någon läst fanskapet? Help!

Postat av: Adina

Jag har läst en tredjedel av den boken :O är i chock ^^

2010-01-04 • 00:54:07
Postat av: Kitty

aaah, dammit... jag som har stränga order från doktorn att inte hamna i chock. What to do, what to do?

2010-01-07 • 15:51:13
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild