*Knack knack*

2010-01-25
Ursäkta, jag tror din mobil ringer

Det är en fras jag hör mig själv säga oroväckande ofta. Senast i lördags på Maxi med mamma. Vi går förbi en söt liten tant med endast ett paket leverpastej i sin kundvagn när jag hör hennes mobil ringa längst ner i hennes väska. Såklart är jag genast där och knackar henne på axeln; ursäkta, jag tror din mobil ringer. Hon sa någonting om att det nog var hennes son för de hittade henne inte. Aww, hade de tappat bort sin lilla tant i mataffären? Sad.

Hur som helst, jag säger detta till vem som helst, var som helst som inte verkar höra sin mobiltelefon ringa. Att det kanske är lite lustigt, det är brukar jag komma på i efterhand och fundera över i en sisådär fem minuter, max.
Förövrigt vet jag inte om jag ska bli glad eller förskräckt när jag hör en polyfonisk ringsignal. En sak är säker though, that shit is old school.

Postat av: sofie

tack :) köptes på veromoda i somras. smileys är ett problem asså :P vad schysst av dig att säga till folk när mobilen ringer, det hade jag behövt.

2010-01-26 • 22:26:34
URL: http://soloto.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild