Livstecken!

2010-12-08

Jag vet att jag inte har skrivit på jättelänge. Men det har varit lite för stressigt på sistone för att jag skulle prioritera min lilla blogg. Nyheter på nyheter på nyheter liksom.

Hur som helst, om vi börjar i liten skala så kan jag ju berätta att jag och älsklingen ska till Göteborg på fredag. Det blir fitnessfestivalen för oss hela helgen. Själv äger jag ju inte ens ett gymkort, men han har ju alltid velat åka dit tydligen, så självklart känner man sig som en pärla när man köper VIP-biljetter i smyg. Han får väl lära mig ett och annat när vi väl är där liksom. Ja, om vi nu kommer dit. Ta i trä. SJ är ju som dom är.

Om ungefär 40 minuter kommer min söta sambo och hämtar mig och tillsammans ska vi utmattat försöka hitta på något att äta. Det blir väl något latmaskigt as usual, följt av TV, kattgos och sen somnar vi tidigt. Det där med att jobba tidigt på morgnarna kommer aldrig att vara något vi förstår oss på. Klockan ringer 04.00 för hans del. Jag har sån tur, så jag kan bara gäspa, pussa på honom och somna om igen till klockan 06.00. Om katterna inte bestämmer sig för att mina tår ser ut som villebråd.

Om jag inte är allt för snål kanske jag till och med ska kila ner till Hemmakväll och köpa godis... hmm. Och spana in filmerna. Måste få lite tips och idéer inför den (säkerligen) skitlånga (!) tågresan till Götet. Så... några bra förslag?


Postat av: Louise

Vad för sorts genre ska det va på filmen? :P haha. Och ska du inte skriva om va du och en viss C har gjort? ;) Grattis <3

2010-12-09 • 13:06:50
URL: http://fliizan.blogspot.com/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild