Ein toursdag

2010-12-09
Gooooood morning everyone!

Under den här veckan har jag fyllt min mobil med bilder varje gång det har inträffat något och kännt, aah, jag vill mobilblogga! Men, så har jag kontantkort och pengarna försvinner ganska fort. Laddar man bara med en hundring så varar det inte speciellt länge om man bränner hela 10% av det bara för ett endaste litet inlägg. Nåja.

Imorgon, direkt efter jobbet, bär det av till Göteborg som sagt. Känns lite stressigt dock med tanke på att tåget går kl. 17.30 och vi inte är hemma förrän kl. 17.00. Visst, nu bor vi ju inte flera mil från stationen precis, men vem gillar att behöva småspringa över isgata för att vara på den säkra sidan? Den säkra sidan. Det gillar jag, haha.

Hur som helst, har känslan av att det kan bli en lång dag idag. Måste upp till Hemköp (visst, var annars hämtar man sina postpaket?) och hämta den nya väskan som jag beställde i somras. Annars har jag inget att packa i. Sen upp i det iskalla vindsförrådet och leta fram en handväska som inte är yttepytteliten - måste ju få ner en del i den. Ser inte fram emot en tur upp bland alla spindlar, spöken och gud vet vad. Måste också städa en hel del idag så att inte mamma och pappa (som ska passa kissarna) inte tror att det bor två luffare i vår lägenhet. Städade häromdagen bara och det blev skinande rent, men sen har man två små huliganer som gillar att skutta runt i blomkrukorna och bara vara allmänt smutsiga och ivägen. Puh.

Men vet ni vad?
Just nu ska jag faktiskt ta fram en god bok och bara slappna av lite. Lyx man kan unna sig när man har tryckt in kostymnissarna i ett konferensrum. Man bara måste älska morgonkonferenser.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild