Aj:fåun füra

2010-12-23
Nu har jag skaffat mig en såndäringa iPhone 4!
Mamma undrade om det gick att ringa på den. Nej, sa Rydell, det är en tilläggstjänst. Sant. Så sant.

Hur som helst, här sitter jag och drygar bort min arbetsdag i väntan på att få gå hem. Eller gå och gå, det tvärvägrar jag att göra. Jag gick hit och det räcker med tanke på vilken blötsnöstorm det är ute. Huvva. Ska flirta lite med far min och se om inte han kan köra hem mig. Måste ändå ut i snörusket, dock. Ska kila upp till H&M och hitta mig något fint att ha på mig på juldagen. Ja, juldagen. Har inte gått och blivit amerikan eller något, men vi ska fira julafton en gång till! Hur mys? Mycket mys! Jag firar "Julafton, akt 1" hemma hos mina föräldrar och "akt 2" hos halva hans familj. Sen firar vi med hans andra halva den 25:e.

Tillbaka till H&M, någon måste hålla tummarna för mig, det är ju sådär lagom utplockat nu inför julen redan. Älskar min röda klänning som jag hittade där förra veckan! Man måste ju bidra till ut-plocket. Får väl se om jag inte kan peta upp en liten bild iallafall. Senare. Jag har inte ens hunnit slå in alla julisarna ännu!

Ska skriva en att-göra-lista.

Postat av: Louise

Hallå du! :)

Grattis i efterskott :) Jag har inte heller hunnit slå in alla julklapparna än :( Buhu, stackars mig sitter på jobbet kvällen innan j8ul och kommer förmpdligen inte lyckas ta mig hem :(

Men god jul på dig! :)

Puss o Kram

2010-12-23 • 20:31:39
URL: http://fliizan.blogspot.com/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild