Enter

2010-08-24
De stunder jag inte har speciellt mycket att göra på jobbet ägnar jag åt att exempelvis läsa bloggar. Jag har vissa jag alltid klickar på och andra gånger väljer jag att leta efter något nytt och spännande. Vissa av de där välföljda bloggarna vet jag inte riktigt varför jag klickar på. Det genuina intresset för vad de skriver eller i största allmänhet publicerar försvann för länge sedan. Kvar är muskelminnet som vant printar bokstäver i adressfältet. Enter.

Varför läser jag deras bloggar? Jag bryr mig inte om personerna bakom texten. Inte heller är jag fascinerad av bilderna de lägger upp, föreställande deras skor, jeans eller nyinköpta tunikor. Naturbilder som i deras mening är utsikten från balkongen där man på håll kan skymta ett träd bakom all betong och asfalt - inte heller spännande, inspirerande eller underhållande. Så jag frågar mig verkligen varför de ligger kvar som vanemässiga bokmärken?

Postat av: FOTOGRAF Anton

nej det är fotograf som gäller! är allt bra idag? :)

2010-08-24 • 19:07:26
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild