Postskalle

2010-08-30
Men hallå?

Jag ansvarar bland annat för all utgående post från alla företag i byggnaden. De kommer ner med vad de vill ha skickat och jag portostämplar och har mig. Nyss kom det ner en man från ett företag med en riktigt tjock bunte brev han ville ha ivägskickade. Jag var helt koncentrerad på att hjälpa en kvinna på telefon och lade inte märke till att han kom in genom dörren. Han gick då fram till receptionsdisken, kastade posten i huvudet på mig, såg nöjd ut och gick utan ett ord. Där satt jag med luren i handen och stirrade.

Vilka praktexemplar det finns alltså.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild