IKEA

2010-08-23
Tillbaka på jobbet.

Imorse, innan jag började, såg jag en status i vilken min gamla lärare pratar om IKEA-möbler. Jag sa att jag hoppades att han inte använde några ritningar eller bruksanvisningar - hur manligt är det liksom? Tyvärr sa han att han gjorde det och min besvikelse var total. Tsk tsk tsk.

Jag citerar mig själv när jag säger:
Det är mer spännande att bygga lite på måfå, anse att bitarna inte passar och skylla det på eventuella "made in china/russia/germany"-stämplar. Sen, som den Martin Timell man är, fixar man ju till bitarna så att de passar bättre och beskådar stolt sitt nya soffbord. Att kartongen visar en bild på en stol har inget med saken att göra.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild