Affärsverken

2009-09-01
Idag ringde de äntligen (!) tillbaka från affärsverken. Vårt Internet har inte fungerat ordentligt på snart ett år. Jag startar upp en av datorerna för att han säger till mig att göra det, men eftersom att internet på den går via rautern var jag tvungen att byta dator. Han blev sur, vilket jag inte förstår hur han kunde bli - han hade inte precis sagt att jag var tvungen att använda en kabel? Nej, just det din lilla blixtviktfjant!

Och naturligtvis ringer han under den lilla tid vårt Internet faktiskt fungerar. Så fruktansvärt typiskt. Han kommenterar att det inte är något fel alls på vårt nät och jag svarar med att vi faktiskt bara har det en liten stund innan det bryts, även med kabel. Det är helt sant och jag sitter bara och väntar på att det ska brytas nu när han sitter och iakttar mitt surfande över en skärm. Vore ju så fruktansvärt typiskt om det för första gången på säkert 10 månader inte bryts -.-''

Hoppas på det ... värsta?

PS. Vem i hela friden ringer hem till någon klockan 9.00 en vardag? Vem förväntade de sig skulle vara hemma? Om det inte varit för att jag skulle på läger idag och därmed inte åka förrän kl 12.00 så hade det ju inte varit någon här och vi hade aldrig fått tag på dom. Antar att de hoppades på det...


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild