Torsdag i allmänhet

2009-09-24
Idag är det torsdag men det hade lika gärna kunnat fortsätta vara tisdag för fredagen känns oändligt långt borta. Idag kan jag förövrigt äntligen gå på idrottslektionen eftersom att detta är första torsdagen då de inte inträffat ett smärre katastrof som påverkar dagen. Läraren måste nog tro att jag inte har kursen ens.. men det har jag! Det är bara det att jag som vanligt inte hinner med någonting för att livet kör ihop sig för mig. Frontalkrock.

Somnade med datorn i sängen igår, så har inte ens gått upp än. Funderar på att göra det nu. Frukost!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild