Stoppa mig någon!

2009-09-09

Jag är en fruktansvärd shopaholic ):

Det är knappt att jag vågar räkna mina skor numer, men här är de tre senaste inköpen iallafall. Tänkte att om jag redovisar lite så inser jag hur mycket pengar jag lagt ut, får dåligt samvete och slutar. Yeah right.. men det är värt ett försök.


Ovan: Förvånansvärt sköna måste jag säga! 499:- DinSko

Ovan: Sitter kalasbra, går att ha hela dagen. 499:- DinSko


Ovan: Ögon-/fotgodis. 499:- DinSko

Och som om inte det var nog så har jag sprungit in och ut på MQ under ett par dagar och om och om igen provat en viss kappa från Stockh lm som jag blivit helt kär i. Kunde nöjt konstatera att jag faktiskt såg bättre ut i den än vad skyltdockan gjorde, så tja.. det var ju ingen tvekan om saken. Den skulle jag ha. Så en lila, underbar kappa senare är jag ytterligare 1699:- fattigare.

Som sagt - STOPPA MIG NÅGON?



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild