Selektiv dyslexi.. dylseki, dyslixe -.-''

2009-09-06
Det är underligt vilka typer som hänger på bilddagboken egentligen. Visst, vissa vanliga människor har såklart även de bilddagboken (jag med!) men bland dessa gömmer sig en del riktiga stolpskott. Jag fick en kommentar, som jag raderade, och såhär löd det följande lilla samtalet över gästboken:

(Misslyckad kille vs. Kitty @ bilddagboken)

Fin du är! Msn? (A)

Vad ska du med min msn till? Är du intresserad av att prata med mig eller ska du bara skicka 300 camrequest bara för att sedan kunna kommentera att mina bröst är fina fastän de inte syns i cam?

Dina bröst är säkert fina söt. Kyss

Läste du bara ordet bröst?

Msn? (A)


Det absolut bästa med den här konversationen var att detta var bilden jag lade upp. En bild på Karlskrona som jag tagit till mitt projektarbete. Sist jag kollade såg jag inte ut som ett fyrtorn, men vem vet - spegeln kanske ljuger? Och in that case har har nog ett allvarligt fall av fyrtornsfetish :O Du, ditt komiska lilla mähä får gärna peka ut mig på den här bilden.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild