Pappas födelsedag!

2009-09-01
Idag är ingen vanlig dag för idag är pappas födelsedag, hurra hurra hurra!

Mina söta pappi fyller 42 år idag - det är minsann ingen ålder! Vi brukar alltid fira alla som fyller år genom att väcka dom på morgonen med en presenter och en bricka med kakor och saft etc. Och naturligtvis fruktansvärd sång eftersom att ingen i vår familj ens kommer i närheten av att kunna sjunga.

Hur som helst, idag blev det inte något morgonfirande :( eftersom att alla var tvungna att åka iväg tidigt.. utom jag som ska sitta här och uggla till ungefär halv tolv när jag måste slänga på mig lite ordentliga kläder och kila ner till Öspab där Michaela ska hämta mig. Det är Aspan idag alltså och vi treor ska vara där ute och vara lite funktionärer. Jag har visserligen inget ansvarsområde alls vilket är både skönt och supertråkigt. Jag anmälde mig inte till något eftersom att jag och min mamma planerade min frånvaro litegrann i smyg.

Jag ska iallafall inte sova över där eftersom att vi ska ha lite kalas och presentutdelning att klara av. Jag och Simon sprang runt i Malmö som små galningar och letade efter presenten och jag tror att pappa kommer bli glad :D

Ska springa och byta kanal nu, Jackpot eller vad det nu heter är inte precis mitt favoritprogram. Eww.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild