Ny rubrik: Fredag

2009-09-25
Det är - som de flesta vet - fredag idag och jag sitter fortfarande i skolan. Ja, kolla på klockan ni, hon är halv fem O.o Ska tillbringa större delen av kvällen här faktiskt, fast inte sådär patetiskt ensam med mina böcker som man kunnat tro (vem försöker jag lura? vem tror det om mig..? xD) Istället ska jag umgås med lite roliga människor som ska sova över här :D Hur kul låter inte det? Ja, kanske inte överdrivet awesome, men you gotta be here liksom.

Hur som helst, min söta lilla älskling är hemma hos mig nu (dåligt samvete hehe) och har bakat bullar till mig! Hur fantastiskt är det inte då? Då vet jag vad jag ska göra ikväll/natt - mumsa! Resten av mina klasskamrater ska på fest ikväll.. hehe. Jag är inte bjuden men det är inte som om jag hade några planer på att gå ändå, men måste få fälla en kommentar om att det ser lite illa ut att bjuda precis alla utom en person och sedan låta den få höra om det när någon försäger sig. Inget direkt klagomål eller klassiskt "faan va du hänger ut mig!"-inlägg. Jag skulle bara säga det.

Anyways, nog om folk.
Ska förflytta mig från barstolen till soffan - tar på krafterna.

Tjing


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild