Karamelldansen

2009-09-07
Tydligen är jag schemadyslektiker för jag börjar 8.20 imorgon x)

Hur som helst, har varit ute och gått med Palle ikväll och vi är lika normala som alltid och körde karamelldansen varvat med lite Travolta-moves och mos. Det är lite segt att bo i Hässlegården eftersom att alla som är i eller en gång varit i min umgängeskrets har flyttat härifrån. Inte många att gå ut och gå med här inte. Sjukt underskattat! Vi avverkade x antal kilometer innan han åkte hem och jag .. fortsatte gå själv ytterligare en bit. Ingen aning om varför för jag är verkligen ingen ut-och-gå-människa när jag är själv men så blev det iallafall.

Tur att jag hade på mig bekväma skor för jag hade säkert fortsatt gå även om jag inte haft det.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild