Jobbiga listan

2009-09-29
Fan va ni två suger.

Sitter "hemma" just nu och funderar över allt och inget, framförallt saker som är jobbiga så som:

Vårt bredbandsbolag
Ja, alltså ni är ju värdelösa helt enkelt. Det är inte bättre än att jag nästan vågar satsa en liten slant på att lobotomerade apor skulle sköta kundtjänst bättre - och med största sannolikhet är hyenor artigare och erkänner när de har fel. 

3:s trådlösa ... sak
Visste ni att det bli glapp i sladden vid normal användning och att man tappar uppkopplingen om den blir varm? - Vilket den blir så fort man aktiverar den.  

Windows Vista
Varför får jag känslan av att vidare kommentarer är överflödiga på den här punkten?

Ja, än så länge har det vara blivit datorsaker som är uppräknade men vi kan fortsätta med:

IKEA
Att beställa ett kök därifrån borde klassas som ett heltidsjobb efter alla timlånga telefonköer och ständiga jagande efter restade pusselbitar. Tsk tsk tsk

Platta kuddar
Kuddar man kämpar och kämpar för att fluffa upp men som ändå envisas med att typ bli en "minus-kudde" och göra så att huvudet liksom sjunker längre ner än madrassen är eftersom att den är så galet platt!

Sony Ericsson W890i
Den här punkten är lite som Vista-punkten eftersom att de flesta vet hur hårt den här mobilen suger. Alltså, den suger liten luden ostbåge! Stänger av sig när den själv vill, skickar ogärna sms och shufflar namn och nummer i telefonboken. Och det är bara några av dess extra jagskapsykadig!-finesser.

Nej, i säng med mig!
Godnatt



Det här inlägget fick visst en del kritik i andra bloggar, vilket var onödigt i min mening. Jag skrev ganska tydligt att det inte var någon direkt klagan utan bara, tja ett påstående. Allting behöver inte bli ett bloggkrig så att ge sådana uttömmande och faktiskt någorlunda uthängande svar som det fick känns ganska korkat. Ingen anledning att börja med det igen.

Postat av: jade

Om du kollar noga på mitt inlägg så står det redan i rubriken "inte för att starta bloggwars" :)

2009-09-30 • 21:53:06
URL: http://jejdiih.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild