Ett lite tidigare godnatt

2009-09-01
Blixtvik ringde aldrig tillbaka efter den där timmen, fastän de sa att de skulle göra det.

Så om ni söker typig kundservice och allmän dålighet, då är det till Blixtvik ni ska vända er! De är utbildade speciellt till att inte lyssna, inte läsa felanmälningar och att inte svara på mail. Förutom det har de även gått en treveckorskurs i att inte hålla måttet. Övriga färdigheter så som att inte ringa tillbaka eller idiotförklara människor är ett starkt plus i CV:n om du söker jobb där.

Om vi byter ämne kan jag berätta att det var riktigt trevligt på Aspan och jag är lite besviken över att jag var tvungen att åka hem. Men pappa går före något litet läger även om det har volleybollnät, filmvisning, nattorientering och kanötter. (hur annars böjer man kanot? ;D)

Just nu är klockan halv elva och jag tror att jag ska knyta mig eftersom att listan över saker att göra är tom och ekar som om den vore vikt till en gigantisk pappersask. Imorgon däremot är det bara till att köra hårt igen. Mitt superstora projektarbete slukar lika mycket tid som.. ja, en tidsslukare.

Godnatt people!

PS. Tyvärr inga bilder från Aspan, mina kameror är båda glömda nere i Lund. Epic fail.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild