Brokeback Mountain

2009-09-06
Jag såg äntligen Brokeback Mountain igår och fick alltså se den "berömda sexscenen". Vad har jag att säga om den? Guud va fruktansvärt! En jäkla våldtäkt i ett litet tält under typ 15 sekunder. Jag trodde det skulle vara antingen något romantiskt eller något som verkligen var speciellt på något sätt - men tji fick jag. Läskigt var det iallafall. Skräckfilmssexscen.

Hur som helst, filmen vann ju också något slags MTV-pris för bästa filmkyss, hade ganska roligt åt det också måste jag säga -.-'' den kan alltså inte ha vunnit av någon annan anledning än att de ville vara lite openminded och grejer.

Nej, nu ska jag gå och leta fram Sjunde Inseglet ..


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild