Aspan 2 + vettvillingsväder

2009-09-03
Kommit hem från Aspan idag, igen. Efter att ha varit där tisdags åkte jag tillbaka med Anders och Erika för att vara där med NTI-ettorna/tvåorna. Där fanns även några vilda treor från NTI, men de satt mestadels och spelade ihopklämda i en liten stuga. I stugan där jag skulle sova var stämningen tämligen festlig. Jenna och jag var antagligen de som var mest underhållna, men trots nivån på roligheterna lyckades jag med konstverket att inte missa mer än 2 noter (!) på Guitar Hero. Inse braheten jag besitter!

Har i detta ögonblick precis slagit mig ner på golvet i mitt rum (för där stod datorn av någon anledning) efter att ha varit hos frisören. Det blir inga bilder på det idag eftersom att blåst och regn får mig att se ut som en vettvilling.

PS. Gulligaste busschauffören! Han gick för att "väcka" mig för han visste inte om jag var vaken. Vi var då i Spandelstorp. Han sa: "Ja, jag vet ju inte vart du ska av så jag tänkte det var lika bra att kolla." Hur snällt är inte det på en skala?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild