2-årsdag

2009-09-21
Jag har verkligen inte känt något större behov av att ens peta på min blogg med en pinne på senaste tiden. Det är väl mest för att jag inte vill skriva en massa emoliknande saker om hur jobbigt livet är. För vem vill faktiskt lägga ner tid på att läsa om andra människors klagande om denne inte är känd, supersnygg, groteskt ful eller helt fruktansvärt misslyckad. Svenssonolycka är inte lika spännande.

Jag och Simon har alltså vår 2-årsdag idag och jag ska tillbringa kvällen ensam med någon film jag med största sannolikhet sett en sisådär 743 gånger innan eftersom att .. jaa, utbudet är begränsat numer. Tack IPRED.

Allting har varit väldigt motigt på sistone och ju mer vi fått att göra i skolan, desto mindre har jag fått gjort och desto motigare har det blivit att gå upp - och det, no surprise, resulterar i att man får mer att göra i skolan för att ta igen vad man missat. Så numer går jag runt och är stressad dygnet runt, sover ungefär 3 timmar och däremellan är jag bara i skolan utan att få något gjort iallafall. Dessutom går jag runt och är ständigt olycklig över att vara ensam.. jäkla avstånd.

Jag orkar inte -.-''


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild