Svenska Hollywoodfruar

2009-10-19
Tack söta rara SVT för den här parodin som bara måste älskas. Jag var en av dom som naturligtvis började kolla på Svenska Hollywoodfruar när det komer eftersom att jag undrade vad det nu var för skräp de hittat på. Sedan kunde jag inte sluta titta för att det hela var så pinsamt fult. Undrar vad folk i andra länder måste tro om svenskar om det är så vi är representerade ;) haha

Här är iallafall del 1 och 2 på SVT's parodi på det hela. Klockrent.





Postat av: Stockholmaren

Det var ju en underbar sere, jag har aldrig skrattat så mycket åt något på tv ^^

2009-10-19 • 19:22:33
Postat av: Kitty

Stockholmaren:

Anna Anka<3

2009-10-20 • 12:15:37
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild