stavfel och manskod

2009-10-08
Ja det där med att sitta vid datorn har det ju inge blivit så mycket med eftersom att mitt huvud har straffat mig om jag så mycket som tänt taklampan, men nu jeflar är det på bättringsvägen. Otroligt skönt. Och om jag stavar som en kratta så är det ör att jag fortfarande har svårt att riktigt koncentrera mig på någonting, men hellre det än när mitt balanssinne var helt off. Det varl itel äskigt faktiskt. Varje gång jag blundade kändes det som att falla från ett höghus. Och fick jag för mig att gå upp för att hämta någonting hamnade jag ganska kraftigt mycket mer åt vänster än jag tänkt mig. Fick krypa tillslt, men ävne det vinglade. o.o

Jag har suttit här och varit lite halvmedveten om världen idag. Pappa kom hem helt plötsligt och jag ble jättechockad, vaför skulle någon komma hem typ fem över 12?! men det visade sig vara så att klockan var fem vöer 4. hur det gick till har jag ingen aning om, för jag har inte sovit bort eftermiddagen idag nämligen.

Jag hasade mig precis ner för trappan, gjorde ett grymtande ljud åt elektrikern (frmodligen ett hej) och släpade mig upp igen med ett glas juice. väl uppe för trappan insåg jag att jag inte var säker på om det där var elektriker förrän pappa utbrister tjeenare hansemannen. Förmodligen manlig kod för: Hej Hans.

Sorry för alla eventuella stavfel men jag kan itne korrekturläsa texten för bokstäverna är för små för att inte raderna ska gå ihop och bli ett enda stort huvudvärksorsakande blurr.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild