Declan

2009-10-16
"den som väntar på något gått"

Ibland är jag förbluffande bra på svenska alltså.


Det var inte det jag tänkt dela med mig av idag faktiskt. Istället tänkte jag visa er den här videon och förhoppningsvis kan ni bortse från den spanska texten som är där av någon anledning. Jag ville ju ha en video där han själv var med och inte någon som små förälskade 10 åriga tjejer gjort där de bara har blinkande bilder på blommor och trasiga hjärtan med texten "rosen är röd, utan din kärlek är jag död!!!1! du betyder!!1!!1!" eller något annat lika störigt.

Declan Galbraith sjunger I'll be there (med spanska subs :D)



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild