Sprattel

2009-11-23
Vi hälsar några ord hjärtligt välkomna tillbaka, så som: panik, stress, sömnlöshet och helvete. Och så vinkar vi lite försmått åt lugn, liv och hälsa när de försvinner där borta någonstans.

När jag precis trodde att jag började få koll på saker och ting och äntligen iallafall börja komma i närheten av att jobba ikapp med skolarbetet.. klart att berget måste byggas på då så att man står där och blir hånad av det liiilla avståndet som var kvar innan berget var bestiget. Vips, så ligger man och sprattlar i en dalgång någonstans.

Och det är inget vackert sprattel heller.

Sprattel. Om det heter äpple och inte äppel borde det väl heta sprattle?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild