Bra jobbat! -.-

2009-11-25
Good morgon !

Eller förmiddag.. hur som helst. Bestämde mig för att ta den där dumma sprutan iallafall, jag menar just in case det var något mobbat tvillingvirus jag hade innan. Var det inte det så har det ändå ingen effekt så jag förlorar ingenting speciellt på det. Idag var det alltså för alla födda mellan den 11e-20e eller något sånt så jag planerade att hasta dit efter skolan och hoppas på att det inte skulle vara slut. Tiderna för vaccination på Militärhemmet var mellan typ 8.30 - 17.00 så jag skulle nog hinna eftersom att jag slutar vid tvåtiden.

Men imorse kom jag på att jag lika gärna kunde pallra mig dit tidigt. Som sagt, det började kring 8.30 och jag var där 9.30 ... och det var redan slut. Hur jäkla välplanerat var det, Karlskrona?! Det skulle ju hålla på till 17.00 och så många kunde omöjligt ha hunnit dit allaredan.

Nej, nu är jag sur.

Får vänta till typ den 3e december och göra det på Vårdcentralen istället. Bara det att då missar jag en samhällslektion, vilket jag inte riktigt har råd med. Till skillnad från idag då jag bara skulle missat lite sovmorgon. Boo! Crappy!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild