091126

2009-11-26
Ama focking gaad.. vad jag har tråkigt.

Idag har varit en sån där dag så allt bara varit lite segt. Skoltimmarna kom och gick, relativt smärtfritt faktiskt. Missade tyvärr kickboxningen idag eftersom på grund av min lilla Bambi-incident tidigare.

Snart är det helg och jag hade verkligen sett fram emot min första ta-det-lugnt-helg på väldigt länge, men såklart dröjer det länge tills jag får en sån igen eftersom att jag nu måste skriva, inte 1, inte 2 utan 3 (!) uppsatser simultant. Jag gör ingenting på fritiden och jag tar mig oftast inte tid att äta ordentligt, så det ända jag kan skära ner på nu är sömn. Som det är nu sover jag mellan 02.30 - 06.30 men sådana sötebrödsdagar tar ju också slut. Fråga, ska jag gå upp tidigare eller gå och lägga mig senare? För ett av alternativen måste jag välja.

Fan, glömde kolla min labb-potatis.
Får göra det imorgon.


PS. Flicka lilla, du är värdelös på utpressning. DS.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild