Big Bash @ Porslinan

2009-05-09
Här kommer lite bilder från gårdagens Big Bash på Porslinan om någon är intresserad ;)


Till att börja med vill jag presentera gårdagens conferenciér - Axel. Min fd "skådespelarkollega".


Det märktes att publiken var på.


Minst lika mycket ös på scen.


Jens taggar publiken ytterligare.


Lyckades fånga en bit av någons "dive" på bild.


Såhär glada/crazy kan man ju också vara efteråt.

Det här är bara ett litet urval av bilder eftersom att jag är på tok för lat för att sitta med det just nu. Kan säkert tänka mig att lägga upp fler vid ett senare tillfälle. Dessutom måste jag nog gå och ta en värktablett - för att få de här bilderna fick jag lida en del. Det var ju som sagt ös i publiken.. så jag fick någons huvud klockrent på käken. Najs.

Kan lägga till två små roliga saker: för det första var det en härlig encore på publikens begäran och för det andra gick nästan halva publiken efter Roadkills spelning istället för att stanna kvar för andra band, tss.

Och kom ihåg, de finns på youtube:
Don't
All Night Long
Down the road
Tush (cover, ZZ Top)
Don't (encore)


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild