Sjukling har blivit friskling

2009-05-27
Jag hatar att vara sjuk eftersom att jag blir helt handlingsförlamad då - men nu är jag så gott som frisk så det borde bli lite mer skrivande nu.

I skrivande stund sitter jag och sneglar på Jasmines försök att hitta "rätt nyans av rosa" på hennes "bögpapper" medan jag väntar på att vår sk. provlektion i samhällskunskap ska börja. Det blir lite som en audition för den nya läraren - vi får väl se vad det blir av det.

Något annat jag vill veta vad det blir av är årets avslutande klasshändelse? Blir det ett besök till det i klassen lovprisade stället Barnens Gård? Eller blir det en weekend i Eslöv.. Sveriges officiellt tråkigaste stad?

Klockan är två, vilket betyder att det är två timmar kvar innan jag får åka hem och pussa på min älskling =) jag är glad som en liten ostbåge över att han är hemma den här veckan. Lycka. Nästa vecka däremot drar han iväg med bandet till Sweden Rock. Stolt katt. :)

Tillbaka till "bögpapper" och "pixis".


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild