Nämen hejsan

2009-05-03
Sådär ja, pausandet för Valborg och tillhörande helg är över. Valborg spenderades i stan på en sjuk fest som .. ja, den var sjuk helt enkelt.

Simon och jag har inte aktiverat oss så värst mycket den här gången. Eller tja, vi och vi. Han har naturligtvis varit ute och jobbat hårt tillsammans med min pappa igen. Trädecket är snart klart - lagom till lillebrors konfirmation. Simon missar den tyvärr eftersom att hans kusin ska konfirmeras långt upp i ingenstans på samma datum.

Har precis stressat färdigt ett arbete i desktop/programhantering om sevärdheter. Jag fick såklart slutningsmuren/varvsmuren.. typiskt att man ska få den sevärdhet som minst människor tycker är sevärd och därmed inte bemödar sig med att lägga ut information om på internet. -.- Och såklart ska Photoshop dööö (!) så man får sitta och muppa ihop hälften i Paint. Suck!

Nu ska jag springa och göra mig iordning - Simons syster kommer och hämtar oss snart, ska hem och fira deras mamma som snart fyller år :D

Hej å hå


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild