Gårdagen minus jordnötter

2009-05-04
Om vi bortser från det lilla jordnötsavbrottet så kan jag hoppa tillbaka och berätta om gårdagen istället - när vi skulle fira Simons mamma lite. Vi blev som sagt hämtade av Téresa - lite senare än väntat though - och så bar det av ut till Jämjö. Vi hade faktiskt trott att vi skulle äta där (som vanligt :D) så vi hade inte ätit hemma hos mig innan vi åkte, men på menyn stod bara lite kladdkaka och vetebröd. Ja, inte så bara faktiskt, det var riktigt gott. Men tack och lov för Simons syster som föreslog att vi skulle beställa pizza. <3 Paketen hon fick var ganska kreativt inslagna. Ett paket var lite extra svårt att slå in eftersom att det var en såndäringa slangvinda (ja, en sån man vevar upp vattenslangen på) och den låg inte i någon låda så det blev en svart sopsäck med ett fint litet grönt snöre runt. Så; pizza, fika, hockey (Sverige!!) och en massa lekande med vatten senare åkte vi hem till mig igen ett par timmar innan han skulle ta tåget till Lund .... -.- usch.

Det är lite extra jobbigt att han åkte hem den här gången eftersom att nästa helg spenderar han i .. ja, någonstans norrut när hans kusin konfirmeras. Ensamt! -.-




Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild