Det är måndag.

2009-05-18
Jag kommer bli knäpp, avlida, gå bort och dö - inget ordentligt internet hemma är rena katastrofen.

Just nu sitter jag i skolan och har avnjutit en nördig liten medhavd lunch för att kunna catch-a up med lite skolarbete som jag helt hade missat -.- typiskt mig. Men det känns bra ändå.

Idag regnar det som bara den och allt vad bra-hårdag heter är bortblåst, naturligtvis. Och man får ju inte snyggt regnrufs som Maja Ö heller, nää nää man får katastroffrisyren ALLAN som måste bändas ner med hacka och spade. Detta trots att håret var rejält armerat med tre kilometer hårspray innan man gick ut. Plus paraply förstås. Det finns bara en sak att göra: man säger "det ska va så".

Förresten: fel låt vann.

Postat av: Maja

Haha men jag hade ju fixat så håret skulle vara platt idag, så typiskt! Men som du säger så kan vi ju alltid låtsas att det skulle vara så, speciellt med tanke på att jag är så korkad att jag lämnade både paraplyet och jacka med luva hemma ;)

2009-05-18 • 21:29:52

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild