Det är maj! .. den 6:e

2009-05-06
Svårt att tänka sig att jag för precis ett år sen hade "fri gympa" på långöstranden och "spelade" (A) beachvolley och stekte i solen till ljudet av små sjungande japaner i ring - för det regnar och är kallt idag. Men det är gröna blad och grejer ute så det känns helt okej - speciellt om man plusar ihop det med det faktum att jag slutar 12.00 idag ;) (..happiness)

Vet ni, jag drömde faktiskt en mardröm inatt! Jag har inte gjort det på hur länge som helst. Det konstigaste är att jag är riktigt glad att jag gjorde det för mardrömmen handlade om att folk dog.. så när jag vaknat blev jag genast överlycklig - för det  hade ju inte hänt. Jag störtade ut i hallen för att krama mamma, men hon hade redan gått till jobbet, så jag får stoppa min lilla kram i fickan och bära runt på den tills hon kommer. Pappa likaså, fast där räcker inte en liten kram för den delen var värst.

Det var ändå en mardröm light för i "slutet" så kom en av de jag trott dött tillbaka men samtidigt.. alla andra var ju borta. Och lite extra light-stämpel eftersom att jag vet att jag drömt den där drömmen innan och därför faktiskt visste vad som väntade. Eller nej, sudda bort lightet.. eftersom att jag visste vad som skulle hända blev jag så otroligt frustrerad över att inte kunna ändra på vad som hände.

Hur som helst - slutar som sagt 12 idag. Tror ni det blir lunchshopping eller? Yes!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild