Bra dag :)

2009-03-30
Idag var min älskling kvar hos mig istället för att åka hem igår .. och söt som han är följde han med mig till skolan. <3 På min lunch tog vi en snabb liten runda på stan där jag hittade en ny väska och han köpte en ny kameraväska. Sen åkte vi vidare till Lyckeby och åt på Matkult - riktigt gott och riktigt dyrt. Kittydyrt iallafall. Vi tog även en sväng till Elgiganten där han inte kunde låta bli att köpa ett nytt objektiv till mig. Antar att det var lite av en förlovningspresent (ett år på onsdag!). Jag har redan gett honom hans present. En Global-kniv till, han fick ju tre när han fyllde år förra året. Samling, maha.

Flera timmar senare för mig och en centimeter längre ner för er fortsätter jag att skriva. Hej hej. Nu är middag och slappande avklarat så nu återstår knappt en timme av sköna härliga suveräna: ingenting! :) Det är förvånansvärt skönt att göra absolut ingenting bara man är i rätt sällskap. Är jag själv brukar jag bli knäpp av det, men när jag är med Simon spelar det ingen roll om jag så måste diska!  - Det känns bra ändå.

Men nu ska jag försöka ta vara på tiden lite bättre.
Hej hopp!

Postat av: Tess

hej, nu har jag hittat hit!

grattis på 1-årsdagen!! :)

2009-03-31 • 20:20:57
URL: http://leonitanova.blogspot.com

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild