Torsdag

2009-03-05
Naturkunskapsprovet gick bra! - Vem hade väntat sig det? Nej, just det... inte jag heller.

På matten satt jag mest och målade små kryss på ett rutat papper och hade förhållande-diskussionen Allan med Jade. Förståelse! <3 Efter det var det till att ta sig över stan ner till Lok&Motion för att ha Power Pump. Jaha? Och vad är det då? Det inkluderar stång, vikter och träningsvärk. Bättre än så kan man inte förklara det. Efteråt var jag trött minsann, trappan (som förövrigt lutade neråt from where I was standing) var galet jobbig. Bara det...

Just nu är det det lilla sista på hemtentan i religion b som skrivs och sedan blir det lite småpryttlar som ska fixas innan jag förbereder mig mentalt för en fri fredagskväll imorgon samt en lika fri helg. Den första på länge, så jag vet inte om jag kommer att kunna njuta av den eller om jag kommer att bli rastlös och förtvivlad. Tjugi' spänn på det sistnämnda -.-


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild