Stress

2009-03-01
Är det någon mer än jag som har helt otroligt svårt att få något gjort om man har för mycket att göra? Jag står här och stampar frustrerat över att ingenting fungerar, ingenting blir gjort och över att ingenting kan göra så att jag kan ta igen all den sömn jag missat över en massa världsliga skoluppgifter.

Inte nog med att man tappat lusten att gå till skolan, man tappar ju lusten att göra något som helst annat också. Man kan inte få energin att räcka till allting, oavsett hur många lektioner i kostlära man tvingas på. Dessutom är det omöjligt att slappna av och lätta på stressen, trots flera veckors stresshanteringslektioner, när man bollar två hemtentor och har flera stundande prov inom snar framtid. Dessutom ska man hinna göra en massa andra uppgifter som kanske inte kommer på något prov men som likväl måste göras klara och lämnas in.

En sak är säker: jag kommer att bli riktigt sjuk snart   -.-



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild