Ställt fram klockan?

2009-03-29
Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan en timme? Jag har glömt att ställa fram eller tillbaka klockan fyra gånger i rad men nu äntligen är jag inte en av dom längre! Jag vet inte vilket jag har tyckt varit värst - att komma en timme för sent i tron om att man är i tid.. eller att sitta någonstans och uggla i en timme allena eftersom att man helt missat det åt andra hållet. Man jagar gärna upp sig och blir sur på personen man väntar på för att denne inte kom, seeen fattar man.

Klockan är 08.30, Simon kommer om två timmar - vilket innebär att vi iallafall får spendera 21,5 timmar tillsammans den här helgen. Får göra vad jag kan för att göra det så bra som möjligt, men just nu är det frukost.

Eftersom att morgonen är så vanlig får jag väl bjuda på en konstig bild för att jämna ut det lite. Har ingen aning om vad jag gör med fingrarna, men det var säkert bra för att visa en poäng eller något xD



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild