Klassisk mittiveckandepression

2009-03-17
Vad gör ni när ni måste pigga upp er själva men egentligen inte känner för att göra någonting? Jag har tusen olika saker jag gör beroende på vilken slags nedstämdhet jag lider av. Idag lider jag av stress, tristess och lite ensamhet. Jag vet inte om jag borde erkänna det, men såhär är det: jag sätter på en dansbandsskiva (i det här fallet Sommarpärlan). Sen lutar jag mig tillbaka och låter musikerna göra jobbet.

Det är faktiskt omöjligt att vara nedstämd i en evighet då. Förr eller senare tar man till ton, dans eller varför inte en härlig dagdröm som bara kommer hux flux ;)

Det finns såklart andra klassiker som gör en glad, men de sparar jag till en annan gång. ♥


En inte så glad Kitty under pågående egenterapisession. ^^


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild