Förrädiska klockor

2009-03-10
Det är tisdag idag och efter en hel del kämpande och minst lika mycket egen-peptalk kravlade jag mig upp ur sängen. Det kändes obeskrivligt motigt och först efter att jag börjar göra mig iordning förstod jag varför. Jag hade vaknat till och fått syn på klockan - den visade halv nio (vilket är rätt mycket jaa). Problemet är bara att den måste ha stannat där igårkväll för klockan var inte mer än fem. Jag är som jag är; vilket innebär att jag inte kan gå och lägga mig igen om jag väl har gått upp och något sånär piggnat till -.-

Det blev lite Guitar Hero i gryningen följt av vilt trummande med två tomma Lokaflaskor innan jag kom på att jag kanske skulle använda tiden till något nyttigt. Givetvis ändrade jag mig genast igen och har därför suttit och lagt pussel och tittat i skolkatalogen istället. Nu är det dags att fixa till sig på riktigt. (hoppas jag)


Man skulle vara som Pigge, han kan minsann somna var som helst, när som helst.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild