Brevpress/dator...?

2009-03-05
På tal om något annat - hur i h-vete är det meningen att jag ska kunna få något gjort på den här ihopfällbara brevpressen nätverksteknikern envisas med att kalla dator? Jag använder den faktiskt mest till att räta ut skrynkliga papper eller till att värma fingrarna på eftersom att jag mest sitter med den i knät och frustrerat tittar på hur den stänger av sig eller låser sig om vartannat.

Eftersom att undersidan är varm rekommenderar jag er att använda den till att ta ur skrynklor ur en t-shirt under natten. Fungerar även utmärkt vid sidan av en tunn tekopp; användningsområde = håll vattnet någorlunda ljummet. OBS, smälter även hårda kolor till utmärkt tuggkonsistens!

För er som inte har provat att ha den i fotändan av sängen för att värma tårna; prova!

Fungerar dock inte att:
- skriva
- spela
- surfa
- chatta
- redigera bilder
- lyssna på musik

Det har tagit mig 43 minuter att färdigställa det här inlägget...

Frågan är om den ens duger till det här...


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild