Än så länge

2009-03-16
Dagen har hittills sett ut på följande sätt:
Simon och jag tog bussen in till stan imorse och det var som vanligt det sista jag får se av honom på en vecka (vilket, bara så ni vet, suger lika mycket varje gång). Sedan promenerade jag till simhallen där vi 08:20 skulle ha livräddning och simning med gympaläraren på vår samhällskunskapstid. Jag var superduktig på mitt funktionärs- och tidtagarjobb minsann. Fick dock ett litet land-dopp eftersom att någon mysig person bestämde sig för att hoppa preciiis där.

Nu är Livräddning, Psykologi och Historia avklarat och kvar har vi Svenska och Programhantering. Tack och lov för en rolig lektion idag iallafall.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild