...#2?

2009-03-13
Det blev ingen andra catch-up om hur föreläsningarna var igår.. men det kan bero på att det var as good as it got. Just nu sitter jag i älsklingens säng i Lund och väntar på att han ska komma hem. Jag har husfruat mig halva dagen och gjort mitt bästa för att pyssla om honom - han är nämligen lite sjuk. Stackars. Så jag har städat så det stod härliga till, även om det inte var så speciellt härligt någonstans om jag ska vara ärlig. Fint blev det iallafall och nöjd är jag.

Undrar när han kommer hem? Det borde vara någon gång innan tre om inte minnet sviker.

Idag har jag läst ut boken jag inhandlat igår; I en annan del av Bromma av Martina Haag. Jag älskar att läsa hennes böcker, man blir glad av dem, dessutom stressar hon åt mig ^^ så att jag inte behöver göra det själv. Toppenläsning. Visst, den gick inte riktigt i samma stil som de andra; "Hemma hos Martina" och "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)". För er som sett filmen men inte läst boken ... tja, det är ju din förlust. Den är inte alls lika bra. -.-

Nej, jag tror att jag ska ta och försöka hinna med lite mer skolarbete innan Simon kommer hem och tycker att allting är jobbigt. Bäst att passa på när man är på bra humör liksom. Tjingeling! 



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild