Service

2009-06-03
För någon timme sen blev jag uppringd av en kille på Game som skulle kolla om jag fortfarfande ville ha Sims 3 när det släpps imon. Ja, jag har ju alltså förhandsbokat ett exemplar, typiskt mig. Och! man får ju faktiskt ett USB-minne hehe. Hur som helst, det skulle jag ha så han lät nöjd och skrev upp min ETFP (estimated time for pick-up) i sitt lilla block.

Jag kom förresten precis hem från Amiralen med pappa där vi stannade och åt en glass var efter att vi handlat lite småsaker. Ska ju ut och vandra imorgon med resten av klassen med HIT-profil. Tyvärr är jag faktiskt inte alls sugen på det... allting är lite jobbigt bara. Som tidigare idag när det var nationellt prov i matte. Det gick inte kan jag ju avslöja. Så jag får väl pröva ämnet nästa år istället - suger förstås rätt hårt, men vad gör man? Nöjd med att ha försökt, some what iallafall.

Nej, nu ska jag fortsätta packa och se om jag inte kan lyckas improvisera ihop något att äta också.

Lycka till med tentan imorgon älskling! Och såklart lycka till med spelningen på Sweden! <333 Älskar dig mest.


Tizzer säger skål och lycka till! - sort of.

Funderar på att någon gång lägga upp en >snygg< bild på min lillebror. Men de är sällsynta. Han brukar nämligen göra sådana här miner utan att mena det.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild