Midsommar

2009-06-19
Ett instabilt internet kan verkligen ta kål på en -.-'

Glad midsommar allihopa! Det här är faktiskt den första midsommaraftonen jag spenderat i Sverige på flera år. Ni ska bara veta hur svårt det är att hitta passande mat i t.ex Spanien O.o. Visst, ABBA's sill är inte så svår att få tag på men gräslök och gräddfil... det visade sig att gräddfil inte var särskilt känt där. Anyways. Jag har inlett min midsommar med en lång mysig frukost med familjen och Simon. Sedan åkte vi ut till ett litet gräsbeklätt ställe och spelade kubb och fikade ett par timmar. Hur roligt som helst att äntligen ha lite tid att spendera med familjen utan att det ska involvera renovering eller målning av vardagsrummet. (som förresten är urtjusigt nu!)

Om ungefär två timmar kommer hans syster och hämtar oss och vi åker då ut till jämjö för att äta middag hos hans mamma. Kommer säkerligen att bli jättetrevligt :) Maja C var a doll innan också och sa att jag gärna fick titta förbi där om inte middagen drog ut för långt på tiden, yay. Får väl se hur det blir.

Hur som helst, har skickat ut lite midsommarhälsningar till de närmast sörjande ^^ dags att göra sig iordning litegrann. Ska se om jag inte kan hitta några roliga bilder från familjens kubbturnering senare :)

Tjingeling!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild