Dry out

2009-06-30
Jag som hade sett fram emot en dag till i solen, men naturligtvis ska det vara mulet då. Det enda som finns att göra är ... att ta ett lååångt mysigt bad. Och tja, det hade inte kunnat kännas bättre med tanke på att hela Karlskrona var tömt på vatten igår. -.-''

Blev väckt av min kära mor som delar med sig av att det inte finns något vatten. Visst, det fanns så att man kunde gå på toaletten en gång, men inte ens det fick man göra för där hade lillebror #2 redan varit. Jag hatade honom litegrann just då.

Fick mig en liten tankeställare där under torkan när man satt och åt middag på engångsserivs; vatten är verkligen lyx. Snälla vattnet, lämna mig aldrig igen!!




Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild