Air Traffic

2009-06-27
Idag har jag verkligen haft en lugn och tyst dag och försökt att tänka lite på annat. Det är rätt chockerande när någon i ens närhet försvinner. Mina försök att aktivera mig misslyckades ganska hårt på grund av min totala avsaknad av motivation, så det fick duga att ligga på soldäcket och lyssna på musik. Det blev Air Traffic idag efter att jag blivit rekommenderad att lyssna på dom i flera veckors tid. Merci pojkar ;)

Här är låten som gått flest rundor genom mina högtalare idag. Och jag måste säga - de växer på en, helt klart.


Shooting Star med Air Traffic.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild