Utnämnd till Dagens fjortis

2009-02-05
Hej å hå - klockan är en sisådär 10 minuter över midnatt och här sitter jag och bloggar. Varför det? Jo, för att jag blev väckt alldeles nyss av ett sms från en kompis där han förvånat delade med sig av vetskapen att jag låg ute på Existenz.se som dagens fjortis @ bdb vilket jag inte var medveten om själv. Sådant är alltid roligt att vakna till. Då kan man ju ställa sig frågan; .. och vem lade ut mig där? Ja, svaret på det är ju inte så svårt att lista ut.

Fick ta bort några grova kommentarer från min bilddagbok som inte ens jag tycker passar sig att ens nämna i bloggen. Lämnade kvar två som inte var så farliga bara för att jag tyckte de var patetiska.

Nu ska jag återgå till att sova - och till dig som lade ut mig där ;) Du är mogen du. 

Postat av: hymnis

Såg länken på existenz. Du har ju inget att skämmas över och bikinin var riktigt snygg. Männniskor är patetiska och omogna. Tyvärr får vi stå ut med det för det mesta.



Du har en fin blogg och skriver bra. Hoppas du inte låter dig störas av "utnämningen". Ha en fin dag vettja!

2009-02-05 • 09:19:29
Postat av: Paula

Fan vad omoget :O

2009-02-05 • 14:58:33
URL: http://paulanows.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild