Kidnappning!... mammanappning?

2009-02-26
Min mamma fyllde 40 år den 21 januari. På hennes jobb brukar de alltid gå ut och äta kort efter det när någon fyller jämnt, men så var det inte den här gången. Ingen sa någonting och mamma väntade och väntade. Min mamma är inte precis den sorten som vill bli överraskad - kontrollfreak.. ^^

Vid 18-tiden idag ringde det på dörren och en kvinna från mammas arbete kom in. Hon beordrade mamma att klä på sig och följa med henne. "Nu ska vi ut och resa lite..." Lilla mamma följde med henne med stora ögon, sen kollade hon på oss och konstaterade "jahapp, så det var därför jag inte fick laga mat." Det har minsann inte varit lätt att få henne att skjuta upp middagen ska ni veta. Jag har sån tur att Simon kommer hem ikväll så jag skyllde på att han var jättehungrig och samtidigt riktigt sugen på att laga maten... mästerkock som han är så köpte hon det. Yeah. Master-uppehållaren Kitty.

Återstår att se när mamma kommer hem igen haha.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild