Till alla tvivlare

2009-02-25
Jag hade precis en konversation på msn där en kille kallade mig blåst bimbo och refererade till att jag är blond. När någon har frågat om min IQ har mitt svar varit 134. Det trodde ingen på, så förra året tog jag inte mindre än 23 IQ-test och alla sa detsamma (utom ett som sa 133). Jag sparade såklart det testet i datorn och kunde visa upp det när någon tvivlade.

Eftersom att allt jag haft på datorn försvunnit när jag installerade om den hade jag inget bevis längre, så jag surfade in på Illustrerad Vetenskaps hemsida och tog ett test till alldeles nyss. Så du din lilla mansgris, kan ta dig i asen! Blonda brudar kan!










... herrejävlar.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild