Sportlov!

2009-02-13
Äntligen sportlov! Äntligen tågburen!
Jag var rädd att jag inte skulle klara av att bära min väska tvärs över stan, så tung var den. Och nej, det är inget jag säger för att folk ska tycka synd om mig för att jag var tvungen att bära min egna väska.. den väg som vanligtvis tar 10-12 minuter att gå tog mig 32 minuter. Det var minsann precis att jag kom med tåget. Jag tänker välja att se på det som en bra start på resan, jag menar jag hade ju kunnat missa det helt.

Det slog mig nyss att om jag inte kunnat tågets rutt utan och innan så hade jag inte vetat riktigt när jag ska av för mannen med micken är dansk. Riktigt dansk. Jag menar öl och wienerbröd till frukost och ett paket cigaretter på det- dansk. Att vagnen doftar lätt av något ost-liknande är lite komiskt tycker jag. Generaliserad dansk-het får mig att tänka på en reklamannons jag såg för ett par år sen. Den nya danska duschen; damp på kun 2 min.

Lovar att återkomma om det händer något spännande ;)

Until then
xoxo


På tåget =D Får se hur jag ser ut om några timmar.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild